חלונית פייסבוק חלונית טויטר חלונית יוטיוב  02-5333585
 
       
 
חלונית - טכנולוגיה בחלונות
דף הבית > מאמרים > סוגי פרופילים וצבעים
סוגי פרופילים וצבעים

 

חלון פי.וי.סי לבן
החומר הגולמי מממנו מיוצר פרופיל U PVC הוא לבן, ולכן זה יהיה הצבע הבסיסי של הפרופיל, צבע זה מומלץ מכמה סיבות:ברמה הפרקטית – כיון שפרופיל UPVC הוא לבן גם מבפנים אם הוא ישרט או יפגע זה לא יבלוט כיון שיראו צבע לבן, והתיקון נעשה ע"י מילוי פשוט של השריטה בחומר ושיוף קל . לעומתו חלון האלומיניום כאשר הוא נשרט רואים קו כסוף אותו אי אפשר לצבוע נקודתית ויצטרכו לצבוע את החלון כולו. וברמה העיצובית - לבן הוא צבע קלאסי ותמיד יתאים לכל בית ולכל סגנון. ובנוסף צבע לבן סופג פחות אור ולכן יתחמם בשמש הרבה פחות ממסגרת כהה. בכל פרופילי UPVC מוחדר חומר  UV ששומר את הפרופיל לבן כך שלא ידהה או יצהיב לאורך שנים.

 

חלון פי.וי.סי עם צבע
ניתן ליצור פרופילים בכל הצבעים הקיימים במניפת RAL. הצביעה נעשית בהתזה באמצעות צבע פלסטי מיוחד, בעל מקדמים נגד קרינה. ניתן לעשות צביעה חד צדדית בלבד או צבעים שונים לצד הפנימי ולצד החיצוני.

 

 

חלון פי.וי.סי דמוי עץ
חלונות עץ היו החלונות הנפוצות ביותר בעולם בגלל היכולת הבידודית הטובה שלהם ובגלל המראה הביתי והחמים שלהם, אך חלונות אלה דורשים תחזוקה שוטפת של שיוף וצביעה ובנוסף הם מתעוותים ודוהים מהגשם והשמש. לאלו שרוצים ליהנות מהמראה של חלון עץ אך לא רוצים להתעסק עם התחזוק שלהם – מומלץ חלון פי.וי.סי דמוי עץ, זהו פרופיל עם ציפוי למינציה.הלמינציה הוא חומר שמודבק במהלך ייצור הפרופיל והוא עשוי מסיבי פולימר ופיברגלס. חומרים אלו מחזקים את הלמינציה והופכים אותה לקשיחה ועמידה לאורך שנים. הלמינציה יוצרת טקסטורת עץ ומוצעת במגוון צבעים.


חלון אלומיניום - תרמי
לאלה שרוצים את המראה המודרני של האלומיניום אבל בלי לוותר על רמת הבידוד של PVC יש  חלונות מפרופיל אלומיניום-תרמי. הפרופיל בנוי משני חלקים נפרדים (חיצוני ופנימי), המחוברים בינהם על ידי גשר תרמי העשוי  .PVCגשר זה מונע מעבר חום או קור מהפרופיל החיצוני לפרופיל הפנימי. פרופיל זה מגיע בכל צבע בקשת ה RAL לפי בחירתכם.





חלון עץ מלא\עץ אלומיניום
 
חלונות מבודדים עץ אלומיניום הינם ברשימת חלומות הפרמיום הקיימים היום, מאחר ובתוך הבית הם נותנים תחושה של יוקרה וטבע כל חלון וחלון הופך לרהיט בפני עצמו. בצידו החיצוני של חלון זה יש חיפוי אלומיניום מה ששומר עליו מפגיעות מזגי אוויר וכד'. ניתן לקבלם במגוון רחב של סוגי עהץ הקיימים ובאפשרויות גימור שונות. 
מאחר וחלונות עץ הם כבדים הם נותנים בבית תחושת ביטחון גם כשבחוץ סוער וקר. גם אותם נין לקבל במגוון צבעים רחב לפי דרישת הלקוח

 

 
 
חלונית מוצרים
דיגידם בניית אתרים בניית אתרים כתובתנו: דוד הראובני 16 גבעת שאול, ירושלים
SEO Powerd by x314.com